اخبار استان ها  - استان خراسان شمالی

1397-05-21 15:04

به گزارش روابط عمومی هیات جودو، کوراش و جوجیتسو خراسان شمالی کوروش خسرویار اظهار کرد: دوازدهمین و درواقع آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از 15 مرداد در رشت آغاز شد و تا 23 مردادماه ادامه دارد.

مدیر تیم‌های ملی کوراش در ادامه افزود: بعداز این اردو نفرات اعزامی به جاکارتا از 27 تا 31 مردادماه برای برنامه‌های سفر تهران خواهند بود و سپس 31 مرداد به جهت حضور در بازی‌ها به اندونزی اعزام می‌شوند و 6 و 7 شهریورماه مسابقات کوراش در شهر جاکارتای اندونزی برگزار می‌شود.

وی همچنین بیان کرد: کوراشکاران در حالت ریکاوری هستند و تمرینات چابکی انجام می‌دهند و تقریباً به اوج آمادگی رسیده‌اند.

خسرویار از بهزاد وحدانی از خراسان شمالی و قنبرعلی قنبری در وزن منهای 66 کیلوگرم، الیاس علی اکبری از خراسان شمالی و امید تیزتک در وزن منهای 81 کیلوگرم، محمد ملک محمدی و قاسم احدی در منفی 90 کیلوگرم، جعفر پهلوانی و محمدعلی ذاکری در مثبت 90 کیلوگرم، در بخش مردان و طاهره آذرپیوند در وزن منهای 52 کیلوگرم، زهرا نادری بنی و آذر کولیوند در وزن منهای 63 کیلوگرم و زهرا باقری در وزن مثبت 78 کیلوگرم در بخش بانوان به‌عنوان کواشکاران اعزامی به جاکارتا نام برد.

لازم به ذکر است خسرو دلیر به‌عنوان سرمربی، رضا مهنان از خراسان شمالی به‌عنوان مربی در بخش مردان و مهری مهر پور به‌عنوان سرمربی در بخش بانوان هدایت ملی پوشان را بر عهده ‌دارد و فریبا باقری نائب رئیس انجمن کوراش کشور سرپرستی تیم اعزامی را بر عهده دارد.

گفتنی است کوروش خسرویار داور سه ستاره کوراش و بتول پاکروح داور دوستاره کوراش از خراسان شمالی در بازی‌های آسیایی قضاوت خواهند کرد و تنها نمایندگان داور کشور در رشته کوراش بازی‌های آسیایی 2018 خواهند بود.

انتهای پیام/ 

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی