اخبار استان ها  - استان خراسان شمالی

1397-05-23 16:27

به گزارش روابط عمومی هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی

کوروش خسرویار اظهار کرد: رقابت‌های انفرادی قهرمانی نوجوانان کشور در روزهای ۲۱ و ۲۲ مردادماه در سنندج با حضور ۳۳ تیم از ۳۱ استان و ۲۶۴ جودوکار در ۸ وزن برگزار شد.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی در از آقایان امیرحسین یزدانی و حسین سعیدی برجی در وزن 55 کیلوگرم، ید اله علیزاده در وزن 60 کیلوگرم، محسن نیستانی و ابراهیم محمدی در وزن 66 کیلوگرم، امیرمحمد رمضانی در وزن 73 کیلوگرم، جواد رهبر در وزن 90 و حسین  روحانی در وزن مثبت 90 به‌عنوان نفرات تیم خراسان شمالی نام برد که به مربیگری علی مهنان و سرپرستی محمدنقی اجلالی به این مسابقات اعزام شدند.

وی در خصوص نتایج حاصل‌شده گفت: محسن نیستانی در وزن ۶۶ کیلوگرم و حسین روحانی در وزن مثبت 90 کیلوگرم مدال طلا، امیرحسین یزدانی در وزن ۵۵ کیلوگرم مدال نقره و حسین سعیدی برجی در همین وزن کیلوگرم مدال برنز را برای خراسان شمالی به ارمغان آوردند.

خسرویار ادامه داد: درنهایت تیم خراسان شمالی با کسب دو مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز بالاتر از استان‌های تهران و چهارمحال و بختیاری قرار گرفت و در رده‌بندی تیمی مسابقات انفرادی جایگاه اول را کسب کرد.

وی در خصوص نتایج مسابقات تیم به تیم تصریح کرد: در روز دوم مسابقات نیز تیم خراسان شمالی در مسابقات تیم‌به‌تیم توانست از سد تیم‌های هرمزگان، البرز و کهگیلویه و بویراحمد عبور کند و راهی فینال شود و در فینال نیز با پیروزی در مقابل تیم تهران بر سکوی اول مسابقات تیمی این دوره از رقابت ها ایستاد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی