اخبار استان ها  - استان خراسان شمالی

1397-05-28 18:44

به گزارش روابط عمومی هیات جودو، کوراش و جوجیتسو خراسان شمالی بتول پاکروح اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور بانوان در دو رده نوجوانان و جوانان در روزهای 26 و 27 مردادماه با حضور بیش از 200 جودوکار در رده نوجوانان و حدود 150 جودوکار در رده جوانان به میزبانی سنندج کردستان برگزار شد.

نائب رئیس هیات جودو، کوراش و جوجیتسو بجنورد از خانم‌ها مائده وحیدی در وزن منفی 44، زهرا باغچقی در وزن منفی 48، پریسا فرهادی در وزن منفی 52، نازنین محمد پوران مقدم در وزن منفی 57، الهام باغچقی در وزن منفی 63 و ندا مطهری در وزن مثبت 63 کیلوگرم در رده نوجوانان و از خانم‌ها مهسا فرهادی در وزن منفی 57، فاطمه قهرمان در وزن منفی 63، نسرین رحیمی در وزن منفی 70، الهه باغچقی در وزن منفی 78 و مینا آهن جان در وزن مثبت 78 در رده جوانان به‌عنوان نفرات اعزامی از خراسان شمالی به سرپرستی زینب یزدان دوست نام برد.

وی در خصوص نتایج حاصل‌شده بیان کرد: در رده نوجوانان در وزن منفی 52 کیلوگرم پریسا فرهادی صاحب گردن‌آویز برنز و الهام باغچقی در وزن منفی 63 و همین رده به‌عنوان پنجمی این دوره از رقابت‌ها دست‌یافت.

پاکروح ادامه داد: در رده جوانان الهه باغچقی در وزن منفی 78  سوم ایستاد و مدال برنز کسب کرد و همچنین در همین رده مینا آهن جان در وزن مثبت 78 در جایگاه پنجم وزن خود قرار گرفت.

مربی تیم اعزامی در خصوص سطح مسابقات بیان کرد: سطح مسابقات به‌ویژه در رده جوانان واقعاً عالی بود و تمام استان‌ها باقدرت و تمام‌قد شرکت کرده بودند و همچنین سطح داوری هم نسبت به دوره‌های قبل خیلی بهتر بود و امسال اولین سالی بود که مدال‌ها در استان‌های کشور پخش شد.

پاکروح عملکرد تیم استان را خوب توصیف کرد و افزود: جودوکاران استان باوجود تجربه کمی که از حضور در میادین کشوری داشتند عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند و قطعاً سعی می‌شود در آینده حضور پررنگ‌تری در مسابقات برون‌استانی داشته باشیم و با شرکت در اردوهای مشترک با استان‌های هم‌جوار تجربه بانوان جودوکار استان را ارتقاء دهیم تا در مسابقات پیش رو موفقیت‌های بیشتری حاصل شود.

لازم به ذکر است بتول پاکروح به‌عنوان مربی تیم اعزامی را در این مسابقات همراهی کرد.

انتهای پیام/

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی