اخبار استان ها  - استان خراسان شمالی

1397-06-07 19:44

به گزارش روابط عمومی هیات جود، کوراش و جوجیتسو مسابقات کوراش بازی‌های آسیایی 2018 در جاکارتا اندونزی در حالی در روز دوم پیگیری شد که ایران 2 نماینده در وزن منفی 81 کیلو مردان و دو نماینده در وزن منفی 63 کیلوگرم بانوان داشت.

الیاس علی‌اکبری کاپیتان تیم ملی کوراش از خراسان شمالی یکی از دو نماینده ایران در وزن منفی 81 کیلوگرم بود.

الیاس علی‌اکبری در این دوره از رقابت‌ها حریفانی از کشورهای اندونزی، مغولستان، ازبکستان و تاجیکستان را پشت سر گذاشت و به باارزش‌ترین نشان طلای آسیایی در رشته کوراش رسید و هجدهمین طلای بازی‌های آسیایی ایران را در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی به نام خود ثبت کرد.

او تاکنون هیچ فینالی را نباخته و در این مسابقات نیز باوجود مصدومیت از ناحیه دست، باغیرت در فینال ظاهر شد و حریف تاجیکی خود را شکست داد و طلایی شد تا در این شب عید غدیر یک عیدی شیرین و فراموش‌نشدنی به ملت ایران و مردم خراسان شمالی و به‌ویژه هم‌ولایتی‌هایش در روستای سست اسفراین بدهد.

روز گذشته نیز بهزاد وحدانی کوراشکار وزن منفی 66 کیلوگرم دیگر نماینده استان در این بازی‌ها روی تاتامی رفت و با شکست در دور اول از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

فردا در دومین روز از رقابت‌های جودو محمد محمدی بریمانلو جودوکار وزن منفی 73 کیلوگرم و نماینده خراسان شمالی با استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه اردن و نپال به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی