اخبار استان ها  - استان خراسان شمالی

1397-07-18 16:00

به گزارش روابط عمومی انجمن کوراش کشور رضا نصیری نژاد رئیس کمیته فنی فدراسیون جهانی کوراش گفت: طی جلساتی که در حاشیه برگزاری اولین دوره مسابقات جهانی کوراش ساحلی در کره جنوبی برگزار شد آقای کیم به دلیل رفتار غیرحرفه‌ای از سِمَت ریاست کمیته جهانی داوران کوراش برکنار و به مدت سه سال از هر نوع فعالیت درزمینه کوراش محروم شد.

وی ادامه داد: طی این جلسه با توجه به عملکرد رضایت‌بخش کوروش خسرویار در مسئولیت‌هایی که در کوراش به ایشان سپرده‌شده این بار وی با حفظ سِمَت از سوی فدراسیون جهانی کوراش، به‌عنوان سرپرست کمیته جهانی داوران کوراش انتخاب شد.

گفتنی است کوروش خسرویار داور سه ستاره بین‌المللی کوراش است و مسابقات زیادی اعم از آسیایی و جهانی را داوری کرده و همچنین در بازی‌های آسیایی نیز به‌عنوان داور به قضاوت پرداخت و ازجمله مسئولیت‌های وی می‌توان به رئیس هیات جودو و کوراش خراسان شمالی، دبیر انجمن کوراش کشور، مدیر تیم‌های ملی کوراش، دبیر کمیته فنی فدراسیون جهانی کوراش اشاره کرد و به‌تازگی نیز سرپرستی کمیته جهانی داوران کوراش به ایشان تفییذ شده و انتخابات آن طی یک سال آینده برگزار می‌شود و این دومین مسئولیت بین‌المللی آقای خسرویار است.

وی با کسب این جایگاه هم مایه افتخار و مباهات کشور و هم استان خراسان شمالی است و باعث برداشتن گام‌های بلندی برای کوراش جهان، کشور و خراسان شمالی خواهد شد.

لازم به ذکر است مسابقات اولین دوره کاپ جهانی مسابقات ساحلی کوراش در روزهای 13 و 14 مهرماه به میزبانی بوسان کره جنوبی با حضور 13 کشور و 126 کوراشکار برگزار شد و کوروش خسرویار نیز به‌عنوان رئیس کمیسیون داوران در این مسابقات حضور داشت و ایران با برنز محسن رستمی به کار خود در این مسابقات پایان داد.

انتهای پیام/

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی