اخبار استان ها  - استان خراسان شمالی

1397-09-11 18:10

به گزارش وابط عمومی هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی کوروش خسرویار اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جودو جوانان کشور از روز گذشته با حضور 227 جودوکار در غالب 32 تیم آغاز شد.

وی در ادامه افزود: خراسان شمالی با 9 جودوکار در این رقابت‌ها حضور یافت.

رئیس هیات جودو، کوراش و جوجیتسو خراسان شمالی در خصوص نتایج حاصل‌شده بیان کرد: در روز نخست، رقابت‌ها در 4 وزن 55 کیلوگرم، 60، 66 و 73 کیلوگرم پیگیری شد و خراسان شمالی در این اوزان 5 نماینده داشت.

خسرویار ادامه داد: مجید وحید بریمانلو در وزن 60 کیلوگرم، علی محمدی بریمانلو در وزن 66 کیلوگرم و رضا پارساپور در وزن 73 کیلوگرم 3 طلایی استان در رقابت‌های روز نخست بودند و بااقتدار سکوی اول این مسابقات را از آن خود کردند و مدال طلا به گردن آویختند و همچنین امیرحسین یزدانی جودوکار وزن 55 کیلوگرم استان نیز به‌عنوان پنجمی دست‌یافت.

وی تصریح کرد: امروز و در روز دوم مسابقات جودوکاران استان بازهم خوش درخشیدند و 1 طلا، 1 نقره و یک برنز برای استان به دست آوردند.

رئیس هیات جودو، کوراش و جوجیتسو خراسان شمالی افزود: قاسم باغچقی در وزن 90 کیلوگرم صاحب نشان طلا، مجتبی ربانی در وزن 100 کیلوگرم صاحب مدال نقره و حسین روحانی در وزن مثبت 100 کیلوگرم صاحب نشان برنز شد و درنهایت خراسان شمالی با کسب 4 طلا، یک نقره و یک برنز در رده‌بندی تیمی بااقتدار بر سکوی اول کشور ایستاد و جام قهرمانی را از آن خود کرد.

وی در پایان بیان کرد: فردا و در روز سوم این مسابقات، رقابت‌های تیم به تیم برگزار می‌شود که در این مسابقات 15 تیم حضور خواهند داشت و امید است در مسابقات تیم به تیم نیز خراسان شمالی خوش بدرخشد.

گفتنی است روح اله پارساپور نماینده داور استان در این رقابت‌ها است.

لازم به ذکر است تیم خراسان رضوی و تیم البرز در رده‌بندی تیمی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به دست آوردند و بعد از خراسان شمالی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی