اخبار استان ها  - استان تهران

1397-10-07 20:03

مسابقات انتخابی بزرگسالان استان تهران با حضور ۱۵۷ورزشکار به پایان رسید و تیم امام علی شهرری بالاتر از شمیرانات و برق تهران برسکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش روابط عمومی هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان تهران، طی این دوره ۱۷۶مسابقه برگزار گردید که ۱۷۰مسابقه با امتیاز ایپون و ۶مسابقه با امتیاز وازاری همراه شد و درنهایت تیم امام علی شهرری که با ۲۲ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده بود با ۳مدال طلا،۳نقره و ۲برنز به مقام نخست  دست یافت. تیم شمیرانات نیز با ۱۷ورزشکار و کسب ۳مدال طلا،۳نقره و ۱برنز به مقام دومی رسید و برق تهران با ۲۳ورزشکار و با یکمدال طلا و یک برنز مقام سومی را از آن خود کرد.

روز پایانی مسابقات انتخابی بزرگسالان استان تهران در اوزان ۹۰- و ۱۰۰- و ۱۰۰+ برگزار شد که در وزن ۹۰- کیلوگرم ۲۱جودوکار مبارزه کردند که در پایان محمد ملک محمدی(امام علی شهرری) مقام نخست، اشکان عطایی(شمیرانات)مقام دوم،رضا افتحی(امام علی شهرری) و پویا راهگذار(شبهای گلوبندک) مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

همچنین در وزن ۱۰۰- کیلوگرم نیز مجید حسنی(امام علی شهرری) مقام اول، محسن رضایی(شمیرانات) مقام دوم، عرفان آقایی(برق تهران) و حسین نامدار(شمیرانات) مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

در وزن ۱۰۰+  کیلوگرم، ۲۱ ورزشکار حضور داشتند که حمیدرضا ملک زاده (برق تهران) مقام اول، معین ایمانعلی زاده(شمیرانات)مقام دوم، مهدی محمودی گهروی(شهدای کن) و محمد محمدزاده(خادم) مقام سوم مشترک را کسب کردند.

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی