اخبار استان ها  - استان خراسان شمالی

1397-10-11 20:05

ه گزارش روابط عمومی هیات جودو و کوراش خراسان شمالی ظهر روز گذشته مراسم تقدیر از برترین‌های جودو خراسان شمالی در رده‌های نونهال و نوجوان انجام شد.

کوروش خسرویار در این مراسم بیان کرد: از ابتدای سال 97 چند رویداد در رده‌های پایه نونهالان، نوجوانان و جوانان انجام شد و جودوکاران خراسان شمالی در هر سه رده خوش درخشیدند.

وی در ادامه افزود: در مسابقات کشوری نوجوانان تیم استان، هم در مسابقات تیمی و هم مسابقات انفرادی قهرمان شد و بر سکوی اول ایستاد در رده جوانان در یزد نیز در هر دو رده تیمی و انفرادی تیم جودو جوانان استان بااقتدار قهرمانی را از آن خود کرد.

رئیس هیات جودو و کوراش خراسان شمالی همچنین گفت: در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور به میزبانی یزد نونهالان استان مدال‌های خوش‌رنگ طلا، نقره و برنز به دست آوردند ورد بندی تیمی نیز پنجم کشور شدیم.

خسرویار کسب این موفقیت‌ها را مرهون تلاش و همت جودوکاران و زحمات و دلسوزی مربیان دانست و به مربیان و ورزشکاران خدا قوت و خسته نباشید گفت و ابراز امیدواری کرد که باهمت و تلاش این روند پیروزی‌ها و موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد.

وی امسال را سال خوب و پر باری برای جودوی استان عنوان کرد و افزود: بعد از سال‌ها مسابقات جهانی محمد محمدی بریمانلو توانست مدال در رده بزرگ‌سالان کسب کند و آرزوی چندساله جودو استان را برآورده کند و در رده جوانان آسیا نیز قاسم باغچقی تنهایی طلایی کاروان ایران در لبنان بود.

در این مراسم از قاسم باغچقی، علی محمدی بریمانلو، مجید وحید بریمانلو، رضا پارساپور، حسین روحانی، محسن نیستانی، امیرحسین یزدانی، حسین سعیدی برجی، مجتبی ربانی، امیرمحمد رمضانی، ابراهیم محمدی، یداله علیزاده، حسن روحانی، مهران محمدی بریمانلو، مهدی غره قاش، ابوالفضل مجردی، محمد حیدری، مانی مکرمی، سعید طالبی نیا، محمد جوادی فر، محمدرضا قره جورلی، مرصاد احمدزاده، رامین احمدزاده، پوریا مهنانی و امیرمحمد طالبی که در مسابقات کشوری و بعضاً آسیایی صاحب‌عنوان شدند تقدیر به عمل آمد.

همچنین از مربیان رضا مهنان، علی مهنان، محسن بخشایی، مهدی یزدانی، امین امیری، اشکان ظهیرنژاد، علیرضا امین پور، مجید جوادی فر و علی محمدنیا که هدایت قهرمانان را بر عهده داشتند و بدون پشتکار و زحمات شبانه‌روز آنان این موفقیت‌ها حاصل نمی‌شد نیز قدردانی شد.

انتهای پیام/

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی