اخبار استان ها  - استان تهران

1397-11-22 14:01

جودوکاران و کمیته فرهنگی هیئت جودو استان تهران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۷ با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

به گزارش هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان تهران، جودو کاران تهران، امروز دوشنبه با حضور تماشایی در راهپیمایی پرشور 22 بهمن، یاد شهیدان را گرامی داشتند و آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی را پاسداشتند.

با هماهنگی کمیته فرهنگی هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان تهران، جودو کاران همگام با جامعه ورزش و جوانان پایتخت متشکل از گل محمدی مدیرکل، معاون اداره کل، مدیران ستادی، روسای حوزه ها و هیئت های ورزشی استان تهران، قهرمانان، ورزشکاران و پیشکسوتان پایتخت، همراه با وزارت ورزش و جوانان و دکتر سلطانی فر وزیر، داورزنی و دکتر احمدی معاونان و دیگر مدیران، حضور غرورآفرین دیگری را در پیش نگاه جهانیان به منصه ظهور رساندند.

در جریان راهپیمایی 22 بهمن و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، جودوکاران تهران، هم صدا با جمعیت و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و علیرغم بارش شدید باران، حضور پرشوری را به ثبت رساندند.

در این بین پرچم‌های طویلی که روی آنها مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل درج شده، وجود داشت و مردم با عبور از روی آنها، این پرچم‌ها را لگدمال کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه مراسم راهپیمایی امروزگفت: 22 بهمن، یادآور یکی از بزرگترین رخدادهای تاریخی ملت بزرگ ایران است و این روز مبدل به یک روز فراموش ناشدنی و بزرگ برای ایرانیان شده است.

گل محمدی افزود: ٢٢ بهمن روز شکوفایی انقلاب شکوهمند اسلامی است. ما این روز را از چهل سال پیش در میراث خود داریم.

وی ادامه داد: جامعه ورزش و جوانان استان تهران نیزهمگام با سایر قشرهای مردم، امروز حضور پرصلابتی در راهپیمایی 22 بهمن دارد و ضمن تجدید بیت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان نظام خواهد داد.

جامعه ورزش و جوانان پایتخت با مشارکت گسترده ورزشکاران رشته های مختلف بویژه جودو کاران در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، در میدان بزرگ آزادی گردهم آمدند و همصدا با اقشار مختلف جامعه، با آرمان های انقلاب و امام شهدا تجدید بیعت کردند.

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی