اخبار استان ها  - استان خراسان شمالی

1398-02-07 21:21
 برگزاری مسابقات انتخابی نونهالان خراسان شمالی در دهه سوم اردیبهشت

 دبیر هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی ضمن ابراز رضایت از سطح کیفی مسابقات جودو خردسالان استان، از برگزاری مسابقات انتخابی نونهالان خراسان شمالی در دهه سوم اردیبهشت جهت اعزام به مسابقات کشوری خبر داد. 

 

به گزارش روابط عمومی هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی، محسن بخشایی در حاشیه مسابقات جودو خردسالان استان در هفته اول جام رمضان، سطح این مسابقات را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: جودوکاران خردسال استان در این مسابقات روند رو به رشدی را از خود به نمایش گذاشتند و این روند رو به رشد نشانگر عملکرد خوب مربیان است.

 

وی در ادامه افزود: مربیان، آموزش‌های داده‌ شده در سمینارها و کلاس‌ها را به‌ خوبی در کلاس‌های تمرینی‌شان اجرا کرده‌اند و در واقع چیزهایی که کمیته‌های هیئت از مربیان و جودوکاران توقع دارند را برآورده کرده‌اند.

 

دبیر هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی بیان داشت: در این مسابقات همچنین چندین استعداد از خردسالان دیده شد که می‌توان با تمرین و پرورش این استعدادها راه را برای حضور آنان در تیم‌های ملی هموارتر کرد.

 

بخشایی ادامه داد: اولین دوره‌ای که مسابقات نونهالان در سطح کشور در آذرماه سال 97 برگزار شد، تیم نونهالان استان موفق به کسب یک مدال طلا و چهار برنز شد که نتیجه خوبی بود و پرورش خردسالان نیز جهت پشتوانه سازی برای نونهالان، جهت پشتوانه سازی برای تیم نوجوانان و به همین ترتیب تا بزرگسالان است تا با حضور نمایندگان بیشتری از استان در تیم‌های ملی خوش بدرخشیم.

 

وی با اشاره به درس سمیناری که هفته گذشته برگزار شد بیان کرد: داوران و مربیان با آمادگی کامل و آشنایی با قوانین جدید در مسابقات حضور یافتند؛ همچنین داوران سعی کردند خود را با قوانین جدید وفق دهند و قوانین جدید در این مسابقات نیز اجرا شد.

دبیر هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی همچنین افزود: در این سمینار درواقع بازآموزی داوران و مربیان، کار با وزنه و نحوه کوچینگ توسط رضا مهنان برای مربیان و قوانین جدید داوری نیز توسط کمیته داوران ارائه شد.

 

بخشایی همچنین از برگزاری مسابقات انتخابی تیم نونهالان استان در دهه سوم اردیبهشت برای اعزام به مسابقات کشوری خبر داد و بیان کرد: البته قبل از مسابقات کشوری یک مسابقه دیگر نیز برگزار می‌شود و نفرات برگزیده برای مسابقات کشوری بعد از عبور از این دو مسابقه برگزیده خواهند شد.

 

وی در ادامه سطح داوری‌ها را خوب و قابل‌قبول عنوان کرد و افزود: در آینده با برگزاری کلاس‌های بازآموزی داوری و سمینارها امید است سطح داوری‌ها در استان بهتر شود.

 

انتهای پیام/

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی