اخبار استان ها  - استان خراسان شمالی

1398-02-07 21:53

 دبیر هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی گفت: جودو باید از حالت تک نقطه‌ای به سطح شهرستان‌ها و حاشیه شهر گسترده شود. 

 

به گزارش روابط عمومی هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی محسن بخشایی کارشناس ارشد تربیت‌بدنی و داور بین‌المللی کوراش، داور ممتاز جودو و مربی درجه یک جودو است که به‌تازگی مسئولیت دبیری هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی را برعهده‌ گرفته است.

 

وی درخصوص برنامه‌هایش، به برگزاری سمینارهای مربیگری و داوری اشاره کرد و گفت: علاوه بر برگزاری سمینارهای داوری و مربیگری، درخواست از خود جودوکاران و کسانی که به‌طور مثال در کار با وزنه، علم تمرین و همچنین تغذیه تخصص دارند تا رده‌هایی برای مربیان گذاشته شود که آن‌ها نیز بتوانند به جودوکارانشان انتقال دهند.

 

دبیر هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی ادامه داد: اعزام داوران و مربیان به سطوح مختلفِ ارتقا مربیگری و داوری نیز از دیگر برنامه‌هایم خواهد بود.

 

وی همچنین بیان کرد: یکی از اهدافم این است که جودو از حالت تک نقطه‌ای به سطح شهرستان‌ها و حاشیه شهر گسترده شود.

 

بخشایی افزود: در همین راستا با آموزشگاه‌ها نیز صحبت شده که یک سالن در آموزش‌وپرورش گرفته شود و همچنین تصمیم داریم جودو را به حاشیه شهر نیز بکشانیم و فقط مختص مرکز استان نباشد.

دبیر هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی با اشاره به جودو در بخش بانوان تصریح کرد: از طرف هیات استان یک مربی برای ترم تابستان بانوان به شهرستان‌ها فرستاده خواهد شد تا بتوانیم برای تیم بانوان نیز پشتوانه سازی کنیم.

 

بخشایی در انتها با اشاره به کوراش گفت: کوراش کلاس خاصی ندارد و درواقع هر چه جودو ما قوی شد کوراش نیز قوی می‌شود و کلاس ثابتی در رابطه با کوراش نداریم.

 

انتهای پیام/

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی