اخبار استان ها  - استان خراسان شمالی

1398-02-09 20:54
خسرویار : بجنورد، میزبان مسابقات مدعیان تیم ملی کوراش

 مدیر تیم‌های ملی کوراش از برگزاری مسابقات مدعیان تیم ملی کوراش در روز جمعه ۱۳ اردیبهشت به میزبانی بجنورد خبر داد و گفت: تیم ملی ۲۷ خرداد راهی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی تایلند خواهد شد. 

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش؛ کوروش خسرویار در گفتگو با روابط عمومی هیئت استان خراسان شمالی اظهار کرد: مسابقات مدعیان تیم ملی جوانان کوراش برای حضور در اردوهای تیم ملی جوانان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی تایلند، برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه افزود: مسابقات کوراش قهرمانی جوانان آسیا در ۷ وزن آقایان و ۸ وزن بانوان طی دو روز  ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه در کشور تایلند برگزار خواهد شد و به همین منظور فراخوان زده‌ایم تا کلیه افرادی که مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی کوراش هستند در مسابقات مدعیان حضور یابند و محک بخورند.

 

مدیر تیم‌های ملی کوراش تصریح کرد: این مسابقات در بخش آقایان و  در ۷ وزنِ ۶۰، ۶۶، ۷۳، ۸۱، ۹۰، ۱۰۰ و مثبت ۱۰۰ از صبح جمعه ۱۳ اردیبهشت به میزبانی بجنورد و در محل سالن هزار و دویست نفره مجموعه ورزشی علیدخت آغاز و طی همان روز به‌پایان خواهد رسید.

 

خسرویار افزود: نفرات انتخاب‌شده در این مسابقات به‌اضافه کسانی که سابقه مدال آسیایی و جهانی کوراش را دارند به مرحله اول اردوی تیم ملی کوراش دعوت می‌شوند.

 

وی از برگزاری سه دوره اردوی آمادگی جهت حضور در مسابقات آسیایی تایلند خبر داد و گفت: در هر مرحله اردو یک سری ریزش انجام می‌شود تا در نهایت به ترکیب اصلی تیم ملی جهت اعزام دست‌یابیم.

 

مدیر تیم‌های ملی کوراش میزبان اردوها را نیز خراسان شمالی عنوان کرد و ادامه داد: احتمال دارد یک مرحله از اردوها را برای قرار گرفتن اعضای تیم ملی در آب و هوایی نزدیک به تایلند، در محلی شرجی برگزار کنیم و اردوها متصل به اعزام خواهد بود چرا که بعد از مسابقات مدعیان تنها یک ماه تا مسابقات قهرمانی جوانان آسیا زمان باقی است.

 

خسرویار همچنین از مسابقات مدعیان تیم منتخب خراسان شمالی خبر داد و اظهار کرد: خراسان شمالی به‌عنوان میزبان می‌تواند سه تیم در مسابقات مدعیان تیم ملی کوراش که جمعه برگزار خواهد شد داشته باشد لذا به‌منظور انتخاب نفرات تشکیل‌دهنده تیم‌های استان، فردا ساعت ۱۱ صبح مسابقات درون استانی در محل سالن جودو برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی