اخبار استان ها  - استان تهران

1398-02-20 22:43
رقابت جودوکاران در شب پایانی مسابقات نوجوانان استان تهران"جام رمضان"

مسابقات جودو نوجوانان استان تهران"جام رمضان"، در شب پایانی شاهد رقابت جودوکاران در پنج وزن ۶۶-،۷۳-،۸۱-،۹۰-و+۹۰ کیلوگرم بود.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش و به نقل از روابط عمومی هیئت استان تهران؛‌ روز دوم مسابقات جام رمضان استان تهران در سالن امام علی(ع) برگزار شد که در وزن ۶۶- کیلوگرم مقام نخست به محمد حسین مجیدی فرد(برق تهران) رسید. مقام دوم از آن روزبه حافظی (خلیج فارس) شد و محمد علی خسرونژاد(برق تهران) و مبین علی نیا(پایگاه قهرمانی اسلامشهر) مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن ۷۳- کیلوگرم، علی اصغر عسکری و امیر علی اسماعیل زاده برسکوی اول و دوم ایستادند و امیررضا همتی و متین قنبری مشترکا سوم شدند.

در وزن ۸۱ – کیلوگرم هم، علیرضا گلستانی مقام نخست را کسب کرد، عرفان فتحی به مقام دوم رسید و حسین قائد امینی و محمدرضا یزدان پناه نیز مشترکا سوم شدند.

در وزن ۹۰- کیلوگرم، عرفان علیزاده صفت پیشخانی مقام اول را بدست آورد، علی کوچکی شیخانی دوم شد و ایلیا ماستری و سید محمد حسین مرتضوی مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن ۹۰+ کیلوگرم نیز مهدی شوقی نیا سکوی نخست را به خود اختصاص داد، علی ابوذر فرد بر سکوی دوم ایستاد و پارسا گلزار فرد و پوریا دنیوی مشترکا سکوی سوم را از آن خود کردند. 

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی