اخبار استان ها  - استان آذربایجان غربی

1398-03-11 11:37
 سالن ورزشی 2000 متری جودو در ارومیه احداث می شود

استاندار آذربایجان غربی در دیدار با رئیس فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش از ساخت سالن ورزشی 2000 متری جودو در ارومیه استقبال و با اختصاص 1 میلیارد تومان در جهت تسریع آغاز عملیات اجرایی پروژه موافقت نمود.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون ، روز پنجشنبه 9 خرداد در سفر خود به استان آذربایجان غربی با محمدمهدی شهریاری ، استاندار این استان دیدار و گفتگو کرد.

 شهریاری در این نشست به ظرفیت ها و وجود ورزشکاران شاخص در استان اشاره کرد و گفت: برای توسعه ورزش و شکوفایی استعدادهای ورزشکاران استان آذربایجان غربی از انجام هیچ اقدامی کوتاهی نمی کنیم.تکمیل پروژه ها و ساخت سالن های ورزشی به ویژه در روستاها از جمله برنامه هایی است که بصورت جدی در دستور کار قرار دارد.

استاندار آذربایجان غربی مبلغ یک میلیارد تومان را برای احداث سالن 2000متری جودو اهدا کرد و همچنین مبلغ 50 میلیون تومان به هیئت جودو استان اختصاص داد.

"آرش میراسماعیلی" نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت های استاندار آذربایجان غربی گفت: با حمایت های آقای شهریاری، آذربایجان غربی در حال تبدیل شدن به یکی از قطب های جودو در کشور است و در حال حاضر نیز اردوی تیم ملی جودو در این استان در حال برگزاری است.

رئیس فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش در رابطه با احداث سالن ورزشی جودو در ارومیه نیز گفت: فدراسیون جودو کمک های لازم را برای تجهیز  سالن 2000 متری ارومیه انجام می دهد و دو قطعه تشک به این سالن در حال ساخت اهدا کرد.

میراسماعیلی همچنین در این دیدار با درخواست هیئت جودوی استان مبنی بر اختصاص 3 تاتامی جودو به شهرستان های پیرانشهر، سلماس و سردشت موافقت نمود.

 

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی