اخبار استان ها  - استان تهران

1398-04-04 19:55
پایان مسابقات انتخابی المپیاد استعداد های برتر جودو نونهالان استان تهران

مسابقات انتخابی المپیاد استعداد های برتر جودو نونهالان استان تهران با حضور ۱۴۴ ورزشکار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان تهران، این دوره از مسابقات در اوزان ۳۰- ، ۳۴- ، ۳۸- ، ۳۸- ، ۴۲- ،۴۶- ،۵۰- ،۵۵- ،۶۰- ،۶۶- ،۷۳- ،۸۱- و ۸۱+ کیلوگرم برگزار گردید که از ۱۸۵ شیایی،۱۶۱ شیایی با امتیاز ایپون،۲۳ شیایی با امتیاز وازاری و یک شیایی نیز با اخطار هانسوکوماکه پایان یافت.

در روز اول مسابقات اوزان ۳۰- تا ۵۰- و در روز دوم نیز رقابت های اوزان ۵۵- تا ۸۱+ برگزار گردید که در پایان نفرات برتر این اوزان مشخص شدند.

در وزن ۳۰- کیلوگرم که با حضور ۸ ورزشکار برگزار گردید، محمد امین دلیر (برادران کرمی)مقام نخست، سید حسن عربشاهی (شهید ابراهیم اصغری)مقام دوم و امیر علی عباسی(شهدای اندیشه) و محمد مبین محمد پور(امام علی شهرری) مشترکاً مقام سوم مشترک را کسب کردند.

وزن ۳۴- کیلوگرم نیز با شرکت ۱۰ نونهال جودوکار برگزار شد که طاها شهریاری یانه سری(امام علی شهرری) مقام اول، امیررضا قربانی(امام علی تهران) مقام دوم و سید محسن عربشاهی (شهید ابراهیم اصغری) و محمد مهدی نوری (آبشار شهرقدس) مقام سوم مشترک را از آن خود نمودند.

در وزن ۳۸- کیلوگرم ۱۳ ورزشکار شرکت داشتند که در پایان امیر علی حاجیان فر(برق تهران)مقام نخست، امیر آقانژاد(منافی زاده)مقام دوم و محمد نیک خوی (امام علی شهرری) و علی حنایی(نابینایان هرندی) جایگاه سوم مشترک را بدست آوردند.

وزن ۴۲- کیلوگرم با شرکت ۱۹ ورزشکار انجام شد که در پایان، امیر مهدی بیات(برق تهران)جایگاه اول، امین فرضی مولود(گلشن)مقام دوم  و علی رضا امرائی(نوین) و سپهر صادقی مالواجردی هم مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

در ادامه مسابقات انتخابی المپیاد استعداد های برتر نونهالان، در وزن ۴۶- کیلوگرم که با حضور ۹ جودوکار نونهال پایان یافت؛ کامران خداپرست (آبشار شهرقدس)مدال طلا، امیر رضا یزدانی فضل آبادی (برق تهران)مدال نقره و محمدطاها پور کچوئی(امام علی شهرری) و مبین قبادی(برق تهران)مشترکا مدال برنز را از آن خود کردند.

وزن ۵۰- کیلوگرم با حضور ۲۱ جودوکار پیگیری شد که مقام نخست به امیر عباس چوپان(برق تهران) رسید، مقام دوم از آن ابوالفضل تیموری(امام علی شهرری) شد و مقام سوم مشترک را سامان برغمدی(شهید محمود علی غنی) و مهدی سرلک (آبشار شهرقدس) به خود اختصاص دادند.

در وزن 55- کیلوگرم که با شرکت 20 جودوکار برگزار شد، مرتضی پاشاپور مقام نخست، میلاد اسماعیلی مقام دوم و امیرحسین روکی و مانی بشارتی مقام سوم مشترک را کسب کردند. همچنین در وزن 60- کیلوگرم با حضور 15 جودوکار نونهال، فرشاد بهادری توانا جایگاه اول، مانی عیسی زاده ماتک جایگاه دومی، علی ممدوح و محمد ملکی موگهی جایگاه سوم مشترک را از آن خود کردند.

در وزن 66- کیلوگرم، 8ورزشکار حضور داشتند که در پایان محمدرضا مرادی مقام نخست، امیررضا قلمباز جایگاه دوم،امیرحسین حشمت و سید امیرمحمد صادق زاده مقام سوم مشترکی را کسب کردند.

در وزن 73- کیلوگرم  که با حضور 11 ورزشکار برگزار شد،سید محمد حسین صادقی مقام اول،علی اکبر محمدی مقام دوم و محمد حسین وحدانی،عرفان اکبری مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

رقابت در وزن 81- کیلوگرم با حضور 4 ورزشکار همراه بود که سید محمد ایمان زمانی مدال طلا، نیما عباس زاد مدال نقره و امیرحسین ریاضی مدال برنز را به گردن آویختند.

مسابقه در وزن 81+ کیلوگرم با شرکت 6 ورزشکار برگزار گردید که علی کوچکی شیخانی جایگاه نخست، محمد مهدی مرادی جایگاه دوم و علی شهپر فردوس جایگاه سوم را به دست آوردند.

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی