اخبار استان ها  - استان خراسان شمالی

1398-04-31 21:31
مسابقات قزاقستان محکی برای رقابت های بعدی/‌یک گام به سمت المپیک

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو؛ جوجیتسو و کوراش و به نقل از هیات جودو و کوراش خراسان شمالی ، محمد محمدی بریمانلو درخصوص مسابقات اپن قزاقستان اظهار کرد: این مسابقات در سطح بین‌المللی و با حضور 26 کشور انجام شد.

وی در ادامه افزود: مسابقات زیر نظر فدراسیون جهانی و تأثیرگذار در کسب سهمیه المپیک بود.

این جودوکار خوش آتیه و ملی‌پوش خراسان شمالی ادامه داد: در این مسابقات در 5 دور به رقابت پرداختم؛ بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم حریفی از تاجیکستان که نفر اول آسیا بود را بردم، در دور سوم بر حریف کره‌ای فائق آمدم و در دور سوم نیز حریف روسی و صاحب برنز جوانان جهان را از پیش رو برداشتم.

بریمانلو تصریح کرد: درنهایت رقابت فینال را به حریف روسی واگذار کردم و توانستم مدال نقره کسب کنم و نائب قهرمان شوم و یک گام به سمت المپیک حرکت کنم.

وی هدف از شرکت در مسابقات اپن قزاقستان را آمادگی برای مسابقات جهانی عنوان کرد و گفت: سطح مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار بود و ازآنجایی‌که یک ماه دیگر مسابقات جهانی به میزبانی ژاپن شهر توکیو را در پیش رو داریم، مسابقات قزاقستان تدارکاتی خوبی محسوب می‌شد و توانستیم خود را محک بزنیم.

جودوکار بریمانلو این مدال نقره را اولین مدال نقره بین‌المللی خود عنوان کرد و بیان داشت: چهار ماه است که مربی‌ام تغییر کرده و همچنین تمریناتم را پرفشارتر و با تمرکز بیشتر انجام داده‌ام و تمرکزم بر این بود که از مدال برنز یک پله بالاتر روم.

وی با اشاره به جزئیات رقابت فینال گفت: ازنظر روحی و روانی خوب بودم و حتی چند امتیاز از حریفم گرفتم فکر می‌کنم داوری جاهایی اشتباه کرد و امتیازات را به من نداد و در 20 ثانیه آخر می‌خواستم فن بزنم که خودم بدل خوردم و متأسفانه مسابقه را واگذار کردم.

محمدی بریمانلو افزود: در حال حاضر رنک 17 جهانم و البته با کسب این نقره چند پله بالاتر قرار خواهم گرفت.

وی همچنین بیان کرد: سهمیه المپیک دارم و در حاضر باید این سهمیه را حفظ کنم و بتوانم ارتقاء بدهم و بین 8 نفر اول باشم که در المپیک بتوانم در سید بندی قرار بگیرم.

بریمانلو در پایان گفت: قول می‌دهم در مسابقات جهانی پیش رو نیز تمام تلاشم را انجام دهم و بهترین نتیجه را کسب کنم.

لازم به ذکر است محمد محمدی بریمانلو جودوکار ملی‌پوش خراسان شمالی در مسابقات اپن قزاقستان توانست مدال نقره کسب کند و بعد از چندین برنز بین‌المللی، رنگ مدال خود را در میادین بزرگ دنیا بهبود بخشد.

گفتنی است پیش از ظهر امروز مراسم استقبال از این جودوکار استان با حضور مسئولان، ورزشی‌ها، ورزش دوستان و خانواده ایشان انجام گرفت.

انتهای پیام/

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی