اخبار استان ها  - استان تهران

1398-05-01 11:09
مجمع عمومی سالیانه هیات جودو جوجیتسو و کوراش استان تهران با حضور آرش میراسماعیلی

مجمع عمومی سالیانه هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان تهران با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون و مجمع، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران،  این مجمع در حضور گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و نائب رئیس مجمع، ملاجعفری معاون توسعه امور ورزش اداره کل، زرگر رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای و اعضای مجمع، دیروز در سالن آمفی تئاتر اداره کل برگزار گردید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این مجمع برای جودو کشور و استان تهران آرزوی موفقیت نمود و  گفت: خیلی مهم است که بچه های جودو استان تهران در رده های ملی و بین المللی مدال آور باشند. امیدوارم روزی شاهد کسب مدال های خوشرنگ جهانی و المپیکی در این رشته باشیم.

گل محمدی افزود: جای این ورزش بسیار قدیمی و اصیل جهانی در قاب مدال های ایران خالیست. امیدوارم عملکرد هیات با حضور مسئولانه اعضای هیات بتواند در تحقق این روند کمک کند و از سوی دیگر فدراسیون هم از جودو استان تهران حمایت کرده تا آنطور که شایسته پایتخت است به جایگاه اصلی خود دست پیدا کند.

رئیس فدراسیون جودو نیز در این مجمع گفت: در جودو استان تهران در طول این مدت، کمترین حاشیه و بیشترین خروجی و بازدهی را داشتیم. هرگاه جودو تهران حرکت کرده، جودو کشور هم به حرکت درآمده است. هیات تهران یکی از بازوان اصلی فدراسیون محسوب می شود.

میراسماعیلی افرود: خوشبختانه مدال هایی که تا امروز کسب شده، انگیزه خوبی به جامعه جودو کشور می دهد. به همین دلیل، اولویت فدراسیون جودو، رشته جودو است و مدال آوری در این رشته به مراتب از رشته های دیگر مهم تر است.

وی گفت: دنبال این هستیم که جودو را به جایگاه اصلی خود برسانیم. در حال حاضر شرایط خوبی داریم و بچه ها توانمند هستند و با آوردن مدال المپیک، جایگاه ما در ورزش تغییر می کند. در همین راستا، طرح ملی جودو برای همه استان ها در سطح کشور انجام شد. بدنبال گسترش این رشته و همگانی کردن جودو هستیم تا با استعدادیابی، قهرمانانی را برای آینده جودو پرورش دهیم.

وی ادامه داد: درنظر داریم گرایش بانوان و شور و اشتیاق را در آنان افزایش دهیم. درحال حاضر سال افراسیابی به عنوان پایگاه اصلی جودو تعطیل شده که امیدواریم به جودو کشور بازگردد و شرایط ویژه ای بوجود آید که از سالن کبکانیان هم استفاده بهتری شود.

میراسماعیلی تاکید کرد: تهران برای ما اهمیت فوق العاده ای دارد و امیدوارم با برنامه هایی که داریم به عنوان یک فدراسیون دیده شود.

در ادامه این جلسه، محمد بلوطی رئیس هیات جودو گزارش عملکرد سال های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ و برنامه عملیاتی سال ۹۸ را ارائه کرد، در ادامه مقدم خزانه دار هیات، گزارش مالی را ارائه نمود و در پایان برنامه عملیاتی سال ۹۸ مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی