اخبار استان ها  - استان قم

1398-05-19 08:43
 برگزاری آخرین مسابقه انتخابی تیم ملی کاتا با حضور رئیس فدراسیون/برترین ها معرفی شدند

دور پایانی رقابت های انتخابی تیم ملی کاتا به منظور حضور در رقابت های قهرمانی جهان کره جنوبی امروز با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، مرحله پایانی‌ رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاتا برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان کره جنوبی با حضور آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو، رسول منعم، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، محمد بلوطی مدیر تیمهای ملی جودو به میزبانی هیئت جودو استان قم امروز 18 مرداد ماه برگزار شد.

کاتاروهای تیم ملی که زیر نظر حسین زند به عنوان سرمربی، تمرینات خود را از روز گذشته در استان قم آغاز کرده بودند، امروز در مسابقات انتخابی به اجرای تکنیک پرداختند و در نهایت در هر کاتا نفرات برتر معرفی شدند.

اسامی نفرات برتر به شرح ذیل است:

در  ناگه نو کاتا، فریدی‌وثوق و کریمی‌ناصر از همدان مقام اول، بشارتی نیا و قاسملو از قم مقام دوم را کسب کردند.
در کاتامه نو کاتا،عظیمی و رضایی از قم مقام اول، وحید و صفی از اصفهان به مقام دوم رسیدند.
در  کیمه نو کاتا، مقام اول به بردی و روح الله زاده از مازندران رسید، میر سپاسی و احسن از قم نایب قهرمان شدند و پناهنده و ناطق زاده از مازندران مقام سوم را کسب کردند.
 در  گوشین جوتسو،  سالاری و صحرایی از قم قهرمان شدند ، نجفی و کریمی ناصر از همدان مقام دوم، میقانی و جوادیه طهرانی از گلستان  مقام سوم را از آن خود کردند.
در  جونو کاتا، جاوید و شیری از خراسان رضوی مقام اول را تصاحب کردند، حقیقت و رحمانی فرد از تهران به مقام دوم و موسوی و محمدی از مازندران به مقام سوم رسیدند.

 

رقابت های قهرمانی جهان کاتا شهریور ماه سال جاری در کره جنوبی برگزار می شود.

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی