اخبار استان ها  - استان قم

1398-05-26 09:37
تیم قم الف، قهرمان رقابتهای جوانان استان قم شد

به گزارش روابط عمومی هیئت جودو استان قم، رقابت های جودو در رده‌ سنی جوانان روز جمعه 25 مرداد ماه در محل آکادمی استان قم با حضور شش تیم از استان های قم، اراک، البرز و شهرری برگزار شد.

 

در بخش تیمی و باتوجه به جمع امتیازات جدول انفرادی، تیم الف استان قم روی سکوی قهرمانی ایستاد، اراک جایگاه دوم را کسب کرد و  البرز سوم شد.

اسامی نفرات برتر در اوزان مختلف به شرح ذیل است:
در وزن ۵۵ کیلوگرم
مهدی صفری از تیم استان البرز مقام اول،شایان جعفری از قم در مقام دوم و محمد جواد قاسمی از اراک و امیر حسین داوری از شهر ری مشترکا در مقام سوم ایستادند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم
محمد قاسم رضا قلی گل از استان قم مقام اول،محمد حسین میچانی از تیم اراک مقام دوم،سبحان قمی و سجاد ملک محمدی از تیم ب شهر ری مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

در وزن ۶۶ کیلوگرم
حسین سلیمانی از تیم الف قم در مقام اول،میلاد سالاری از تیم ب قم در مقام دوم،محمد گلکار از اراک و علیرضا کریمی از البرز مشترکا در مقام سوم قرار گرفتند.

در وزن ۷۳ کیلوگرم
علی رشانی و محمد شعبانی فر از تیم اراک به ترتیب در مقام اول و دوم، امیر علی اسماعیل زاده از البرز و محمد حسین صادقی از شهر ری مشترکا در مقام سوم ایستادند.

وزن ۸۱ کیلوگرم
وحید نتاج سلیمانی از اراک  مقام اول، ابوالفضل هاتفی از قم مقام دوم، امیر حسین شافعی از تیم الف شهر ری و امیر حسین گلسرخی از تیم ب شهر ری مشترکا در مقام سوم قرار گرفتند.

در وزن ۹۰ کیلوگرم
مهدی باقری از استان قم مقام اول،علی اسفینی فراهانی از اراک مقام دوم، علی کوچکی شیخانی  از شهر ری و محمد برومند از البرز مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم
مهدی شوقی نیا از شهر ری در مقام اول،محمد حسین مرتضوی از اراک در مقام  دوم،فرحان عاشوری از البرز و محمد جواد بابایی از قم مشترکا در مقام سوم قرار گرفتند.

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم
مهدی یعقوبی از البرز در مقام اول، علی شافعی از شهر ری در مقام دوم، شایان زلفی احمد آباد از شهر ری و محمد رضا حق شناس از قم مشترکا در مقام سوم قرار گرفتند.

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی