اخبار استان ها  - استان مازندران

1398-06-12 14:25
در اولین جلسه سرپرست هیات جودو استان مازندران با کمیته ها چه گذشت!؟

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و به نقل از مازند اسپرت (مازند ورزش)،بعد از اینکه سکان هدایت جودو مازندران از دکتر قدمی به دکتر حامی رسید، همه این تغییر و اتفاق را آغاز تحولی جدید در جودو مازندران قلمداد کردند. قدمی که خودش برای جودو زحمات زیادی کشیده بود، بی شک جودو مازندران را ترک و فراموش نخواهد کرد و با روی کار آوردن دکتر حامی، این هیات با دو قدرت بزرگ به سوی تحولی عظیم گام خواهد برداشت.

اولین جلسه دکتر حامی سرپرست هیات جودو استان مازندران با اعضای هیات و مسئولین کمیته ها و روسای هیات های شهرستان در مهمانسرای امام رضا (ع) اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد و حامی در جمع جودویی ها به درد دو دل های آنها گوش داد.

در این نشست هر کدام از روسای هیات ها به بیان مشکلات شهرستان ها و آمار ورزشکاران و مدال آوران خود پرداختند.

اعضا و مسئولین کمیته های هیات هم به نوبت در مورد کمیته ها صحبت کردند و از مشکلات خود با سرپرست جدید درد و دل صمیمی داشتند.

در انتها دکتر حامی از زحمات جناب آقای دکتر قدمی ریاست محترم اسبق هیات جودو استان مازندران تقدیر و تشکر کرده و در خصوص اهداف، استراتژی ها و اقدامات آینده هیات استان توضیحاتی را برای حاضرین در جلسه ایراد نمودند.

بدون شک باید با حضور دکتر حامی در راس هیات جودو مازندران و حمایت های دکتر قدمی در فدراسیون جودو، آینده ای درخشان در انتظار جودوی مازندران خواهد بود و در آینده از این هیات بیشتر و بیشتر خواهیم شنید.

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی