اخبار استان ها  - استان تهران

1398-06-17 00:37

وحید نوری جودوكار تهرانی وزن منهای 90 كیلوگرم كشورمان در مسابقات جهانی پاراجودو گرند پری باكو همه حریفان خود را با ضربه فنی شكست داد و قهرمان شد .

نوری در دومین روز این مسابقات جهانی دو روزه روی تاتامی رفت  و بر حریفان خود از برزیل، گرجستان و فرانسه با ضربه فنی غلبه كرد و وارد مرحله نیمه نهایی شد .
وی در مرحله نیمه نهایی نیز ولادیمیر فدین از روسیه را با ضربه فنی شكست داد و برای حضور در فینال در برابر روشن سفر اف جودوكار كشور میزبان جمهوری آذربایجان حاضر شد .
جودوکار تهرانی در فینال حریف آذربایجانی را از اولین دقیقه با ضربه فنی شكست داد و عنوان قهرمان جهان این مسابقات را به خود اختصاص داد .
مسابقات جهانی دو روزه پاراجودو گرند پری باكو با حضور 235 جودوكار از 35 كشور از جمله تیم دو نفره جودوی نابینای ایران به سرمربیگری محمد رضا حاج یوسف زاده در ورزشكاه حیدر علی اف باكو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز شد .
این مسابقات جهانی با مساعدت فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های نابینایان ، فدراسیون بین المللی جودو ، كمیته ملی المپیك ، فدراسیون جودو و وزارت امور جوانان و ورزش جمهوری آذربایجان برگزار شد و به عنوان گزینشی سهمیه بازی های پارالمپیك 2020  توكیو یاد می شود.

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی