اخبار استان ها  - استان خراسان شمالی

1398-07-04 20:23
جودو  استان برای حضور در لیگ‌های کشوری بی‌نیاز از ورزشکاران غیربومی است

کوروش بهادری با اشاره به پیشرفت 16 رتبه‌ای ورزش استان در المپیاد استعدادهای برتر کشور، گفت: حال ورزش استان خیلی خوب است و باوجوداینکه وضعیت اقتصادی خیلی خوب نیست اما با پیگیری‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و مساعدت استاندار این مسئله به بدنه ورزش آسیبی نرسانده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه با اشاره به جلسه‌ای که با استاندار داشته گفت: 16 رشته با اولویت در استان به استاندار محترم ارائه شد تا بتوانیم در این رشته‌ها لیگ در سطح کشور داشته باشیم و استارت آن از فوتبال خورده شده و جودو و کوراش نیز به‌عنوان رشته پر مدال و با ظرفیت استان از اولویت‌ها خواهد بود.

وی همچنین توضیح داد: جودو و کوراش رشته‌هایی هستند که می‌توانیم بدون کمک خارجی و با ورزشکاران بومی یک تیم قوی برای لیگ‌های کشوری مهیا کنیم لذا استاندار نیز به این دو رشته نگاه ویژه‌ای دارد و قول دادند که در لیگ‌های کشوری کوراش و جودو حضور مستمر داشته باشیم.

وی با اشاره به تعلیق فدراسیون جود بیان کرد: این تعلیق بیشتر متوجه استان ما خواهد بود چراکه در جودو و کوراش برند هستیم و امید است هر چه زودتر این مسئله حل‌وفصل شود و شاهد حضور تنها نماینده المپیکی استان، محمد محمدی بریمانلو، در المپیک 2020 باشیم.

انتهای پیام/ی

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی