اخبار استان ها  - استان خراسان شمالی

1398-07-04 20:25
7 مقام بین‌المللی و 13 مقام کشوری در 6 ماهه نخست امسال به دست آمد

به گزارش روابط عمومی هیات جودو و کوراش خراسان شمالی ظهر امروز از 21 جودوکار و کوراشکار استان که در 6 ماهه اول سال 98 در مسابقات کشوری و برون‌مرزی صاحب مدال شده بودند، تقدیر به عمل آمد.

کوروش خسرویار رئیس هیات جودو خراسان شمالی در این مراسم ضمن ارائه گزارش 6 ماهه اول امسال، افزود: طی 6 ماهه اول امسال 3 نقره جهانی توسط محمد محمدی بریمانلو در جودو، الیاس علی‌اکبری و حامد رشیدی در کوراش حاصل شد؛ همچنین در مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان جودوکار در چین تایپه یک مدال نقره توسط رامین احمدزاده و یک مدال برنز توسط قاسم باغچقی به دست آمد و همچنین محمد مرگن نیز مقام سوم بین‌المللی را به دست آورد.

وی در ادامه به مقام‌های کشوری ورزشکاران اشاره کرد و بیان داشت: در این مدت براتعلی رحیمی، علی محمد قربانی، مقصود لنگری و محمد نیکونژاد مقام‌های اول، جواد روحانی، مهدی عفتی، امیرحسین ولی زاده، حسین جعفری مقام‌های دوم و حبیب مهنانی، ابوالفضل عفتی، محمدامین مهنانی، مجتبی وحدانی و سعید طالبی نیا مقام‌های سوم در مسابقات به دست آوردند.

خسرویار با اشاره به پیشرفت خوب بانوان جودوکار استان بیان داشت: امسال در اولین حضور بانوان جودوکار استان در مسابقات استعدادهای برتر کشور گلی باغچقی توانست عنوان دوم کشوری را به دست آورد که از ظرفیت‌های خالی استان بود و امید است شاهد پیشرفت روزافزون بانوان استان نیز باشیم.

وی با اشاره به مشکلی که برای فدراسیون جودو رخ‌داده که فعلاً در حالت تعلیق درآمده، بیان داشت: امید است این مسئله هر چه زودتر حل‌وفصل شود تا محمد محمدی بریمانلو که اکنون رنک 23 جهان است و تنها سکان‌دار استان در المپیک محسوب می‌شود، بتواند در این رویداد بزرگ حضور یابد و خوش بدرخشد.

گفتنی است همچنین از آقایان علی محمدی، رضا پارساپور و مجید وحید بریمانلو، 3 جوان ملی‌پوش استان و از آقایان امیرمحمد طالبی، مرصاد احمدزاده، محمد جوادی فر، پوریا مهنانی، مهران محمدی و محمدرضا قره چورلو، 6 نوجوان ملی‌پوش جودو استان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

لازم به ذکر است بعد از مراسم تجلیل، جلسه هیات با حضور روسای شهرستان‌ها برگزار و مسائل و مشکلات شهرستان‌ها بررسی شد.

انتهای پیام/ی

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی