اخبار استان ها  - استان خراسان شمالی

1398-08-23 16:21

به گزارش روابط عمومی هیات جودو خراسان شمالی، چهل و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور پسران جوان به میزبانی مجموعه ورزشی شهدای قلاویزان استان ایلام، روز گذشته 22  آبان ماه برگزار شد و امروز به پایان رسید.

در این دوره از پیکارها 203 جودوکار از 32 استان  با یکدیگر به رقابت داشتند.

8 جودوکار از خراسان شمالی عازم این رقابت‌ها شدند.

مسابقات روز اول در 4 وزن پیگیری شد و جودوکاران خراسان شمالی صاحب یک طلا و یک نقره شدند.

حسین سعیدی برجی در وزن منفی 60 کیلوگرم با شکست تمام حریفان خود توانست مدال طلا را کسب کند و بر سکوی اول بایستد همچنین در وزن منفی 66 کیلوگرم مجید وحید بریمانلو نیز صاحب مدال نقره شد و سکوی دوم این دوره از مسابقات را تصاحب کرد.

خراسان شمالی در روز دوم مسابقات از کسب مدال بازماند و درنهایت با کسب یک طلا، یک نقره، یک عنوان پنجمی و 2 عنوان هفتمی به کار خود پایان داد و در رده‌بندی تیمی نیز بعد از تیم آذربایجان شرقی قرار گرفت و بر سکوی دوم ایستاد و عنوان نائب قهرمانی را ازآن خود کرد.

گفتنی است علیرضا امین پور به عنوان سرپرست و آقایان علی مهنان و محمدنقی اجلالی به عنوان مربی تیم اعزامی استان را در این مسابقات همراهی کردند.

لازم به ذکر است که با تصمیم آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو به سکونشینان علاوه بر حکم و مدال، جوایز نقدی هم اهدا شد که دارنده مدال طلا، یک‌میلیون تومان، دارنده مدال نقره ‌هفت‌صد هزار تومان و به دارنده مدال برنز 300 هزار تومان اهدا شد.

انتهای پیام/ی

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی