اخبار استان ها  - استان کرمان

1398-09-06 11:31
 برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی جودو با محوریت طرح ملی جودو برای همه استان کرمان

جشنواره فرهنگی-ورزشی جودو برای همه با حضور آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون، حسن مهری رئیس کمیته همگانی و رضا غفاری مربی تیم ملی نوجوانان به میزبانی کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و به نقل از روابط عمومی هیئت جودو استان کرمان؛ جشنواره فرهنگی ـ ورزشی جودو با محوریت طرح ملی جودو برای همه  برای اولین بار با حضور  آرش میراسماعیلی ، رئیس فدراسیون جودو، حسن مهری رئیس کمیته همگانی و رضا غفاری مربی تیم ملی نوجوانان در سالن پاس کرمان برگزار شد.


آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کرمان در حاشیه جشنواره فرهنگی ـ ورزشی جودو در کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: طرح ملی جودو برای همه را با هدف شور و اشتیاق در جامعه آغاز کردیم تا بتوانیم جذب حداکثری را در این رشته‌ی ورزشی شاهد باشیم.


او با بیان اینکه قصد داریم جودو را در کشور همگانی کنیم، افزود: ما می‌توانیم در ۱۲ استان این طرح را اجرا و در شهرستان‌های مختلف استان‌ها برگزار کنیم.


میراسماعیلی تصریح کرد: شعار و هدف ما از این طرح ملی، برای بهترین‌ها بیشترین‌ها است و می‌توانیم جذب حداکثری داشته باشیم.


او با تأکید بر اینکه سعی داریم جودو را از مرکز خارج و به سمت استان‌ها ببریم، بیان داشت: قصد داریم از اوایل سال جاری رقابت‌های قهرمانی کشور را بیرون از مرکز برگزار کنیم.


رئیس فدراسیون جودو در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری دوره‌های آموزشی و مربیگری در شهر‌های مختلف در آینده‌ای نزدیک خبر داد.


میراسماعیلی با اشاره به اینکه استان کرمان استعداد‌های خوبی در رشته جودو دارد، افزود: در سال‌های قبل قهرمانان خوبی داشته ایم که سعی برحمایت از این قهرمانان را در دستور کار قرار داده ایم.
او تصریح کرد: تلاش کردیم تفاهم نامه‌ای با فدراسیون دانش آموزی منعقد کنیم که مفاد بسیار خوبی در آن از جمله برگزاری لیگ‌های دانش آموزی داریم تا بعد از ۱۰ سال جودو که به لیگ دانش آموزی برگشت، بتوانیم المپیاد دانش آموزی را برگزار کنیم.


تقدیر از قهرمانان سال ۹۸ و اهدای حکم و مدال المپیاد شهدای پلیس با حضور آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو برخی از برنامه‌های این جشنواره بود.

 

.لازم بذکر است شهرستانهای کرمان.بردسیر.رفسنجان.سیرجان.شهربابک.کوهبنان.بم.جیرفت.کهنوج و ....حضور داشتند

 

برای دیدن گزارش تصویری اینجا کلیک کنید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی